مهندسین تهرون

بانک اطلاعاتی امور مستقل مهندسین تهران

مهندسین تهرون

بانک اطلاعاتی امور مستقل مهندسین تهران

قابل توجه دارندگان برگه های حقوقی و دفاتر فنی

بر اساس ماده 31 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان کلیه خدمات مهندسی اعم از اسناد ، گزارشات  و نقشه ها که با مسئولیت دارندگان پروانه اشتغال بکار شخص حقیقی ارائه میگردد علاوه بر امضا مدیرعامل و مهر شرکت میبایست توسط شخص حقیقی دارای صلاحیت در آن رشته و شاغل در شرکت حقوقی و با رعایت ظرفیت شخص حقیقی مندرج در پروانه حقوقی امضا گردد.

افزایش سهمیه برگه های مهندسین

قابل توجه مهندسین عزیز : با توجه به افزایش چشمگیر قیمت برگه های مهندسین در سطح تهران وزارت مسکن و شهرسازی با افزایش سهمیه مهندسین از 8 به 10 برگه , اقدام به تعدیل قیمتها نمود. این طرح که در حال حاضر در مناطق مختلف شهرداری تهران اجرا میگردد موجب پایین آمدن قیمت برگه ها گردیده است . بعنوان مثال برگه مهندس ناظر که تا مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان افزایش یافته بود به حدود 700 الی 800 هزار تومان تنزل پیدا کرد . با توجه به حساسیت بسیار بالای کار مهندسین ناظر و تعداد بالای افراد دارای پروانه اشتغال در این مورد بهتر است ترتیبی اتخاذ گردد که ارزش این برگه ها همپای برگه معماری یا برگه محاسبات ساختمان گردد.

اطلاعیه مهم

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نظر دارد در راستای اجرای توافقنامه اجرای آئین نامه اجرای آئین نامه ماده 33 کادر متخصص خود را در زمینه کنترل نقشه ها و مدارک فنی و همچنین کنترل اجرای ساختمان در رشته های معماری ، سازه ، برق ، مکانیک از طریق آزمون و مصاحبه تخصصی تکمیل نمایید.