مهندسین تهرون

بانک اطلاعاتی امور مستقل مهندسین تهران

مهندسین تهرون

بانک اطلاعاتی امور مستقل مهندسین تهران

ضوابط صدور پروانه4

5- نظارت فنی :

عملکرد این قسمت در حقیقت رسیدگی بنای موجود ملک با توجه به گزارش بازدید و اظهار نظر طرح تفصیلی و بروکف می باشد به نحوی که پس از بررسی خلاف‌ها به کمیسیون های داخلی ، یا کمسیون ماده صد ارجاع می گردد و در صورت مشخص شدن نحوه عمل جهت تعیین عوارض متعلقه به قسمت محاسبات ارسال می گردد .

بدیهی است پس از پرداخت عوارض متعلقه نسبت به تنظیم گواهی ، دریافت تاییدیه تائید مسئولین منطقه و نهایتاً صدور آن اقدام خواهد شد .

توضیح یک: در صورت وجود تخلف قابل توجه که منتهی به ارسال آن به کمیسیون ماده صد گردد تا صدور رای مقتضی و بازگشت پرونده از کمیسیون مربوطه هیچگونه اقدامی از جانب شهرداری میسر نمی باشد .

توضیح دو: به هنگام تنظیم پیش نویس گواهی عدم خلاف و یا صدور برگ بلامانع ادامه عملیات ، ارائه گزارش مرحله ای مهندس ناظر مربوطه و تائیدیه بروکف الزامی می باشد . ضمناً در صورت بدهکاری ملک ارائه تاییدیه اداره درآمد منطقه و تسویه حساب با این اداره ضرورت دارد.

توضیح سه: درصورت هرگونه مغایرت با ضوابط شهرسازی و معماری فقط مفاد پروانه ساختمانی ملاک عمل خواهد بود .

توضیح چهار: جهت صدور پایان کار عکس از نمای اصلی بنا که محوطه و پیاده رو ملک نیز مشخص باشد الزامی بوده و مالکین املاک واقع در شهرک راه آهن ملزم به ارائه اقرارنامه  می باشند .

توضیح پنج: اخذ گزارش مرحله ای ناظر ، صرفاً با حضور مهندس ناظر صورت می گیرد .

 

با تشکر از توجه شما , همانگونه که ذکر شد ضوابط صدور پروانه از سایت شهرداری منطقه 22 برداشت گردیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد