مهندسین تهرون

بانک اطلاعاتی امور مستقل مهندسین تهران

مهندسین تهرون

بانک اطلاعاتی امور مستقل مهندسین تهران

همایش

نگاهی علمی و اصولی بر فرآیند ساخت و ساز در حال و آینده

موضوعات مورد بحث:

_ ماهیت مقررات و ضوابط شهرسازی و نقش شهرداری در هدایت سحیح ساخت و ساز

_ نگاهی علمی و اصولی بر ساخت و ساز(کم کردن آسیب های زلزله),اصول تخریب ,گودبرداری و جوشکاری

برگزار کننده :

حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سیزده

با همکاری: مهندسین بهساخت

سه شنبه بیست و دوم آبان هشتاد و شش

نشانی :

تهران – خیابان پیروزی – انتهای خیابان ششم نیروی هوایی – سالن فجر – شهرداری منطقه سیزده

نظرات 2 + ارسال نظر
فریبرز شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.gasht.com

سلام دوست عزیز،

وبلاگ بسیار جالبی داری و نوشته های بسیار جذاب و مفیدی را ارائه می کنی.

دعوت میکنم به سایت gasht.com که محل بسیار مناسبی برای گفتگوی فارسی زبونهاست هم یه سری بزنی.

قول می‌دم که با چیزای خوندنی زیادی روبرو بشی. شاید هم با گوشای زیادی برای شنیدن حرفا و نوشته‌هات.

راستی یادت نره منتظرتم!

در هر حال آرزو می‌کنم همیشه پیروز و سربلند باشی.

افشار یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.north66.blogfa.com

سلام مهندس عزیز
ممنون از اینکه سایت من رو لینک کردی.
من هم حتما سایت شما رو لینک خواهم کرد.
امیدوارم بتونیم همیشه در ارتباط باشیم و مطالب روز دنیا رو به همدیگه برسونیم.
انشا الله
امیدوارم که در کارتان موفق باشید.
ولی من مهندس عمران نیستم بلکه دانشجوی مهندسی برق الکترونیک هستم و علاقه شدیدی به مهندسی عمران داشتم که به اصرار خانواده در این رشته ادامه تحصیل دادم .
اما من هم بیکار ننشستم و امسال کنکور خواهم داد تا تغییر رشته بدم.
به امید خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد